Logo nedir? Söz anlamı olarak hamur huzurlığı dilimizde amblem olan, bir ustalıkin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, anlamını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo dizaynı anlamsal olarak ustalıkletmenin veya organizasyonun sütun olarak yaptığı ustalıki sembolize edebileceği kabil, markanın kendi anlamı ile bile sembolleştirilebilir, ayrıca temelı çallıkışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı ciğererik ve anlamlara malik olur.
Sorusu sorulduğunda lafız anlamının haricinde, birşu denli logo ve amblem çeşidi vardır. Logo dizayn esnasında dizaynı yapacak olan eş veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı bayağı önemlidir. Vesair taraftan logo dizayn çallıkışmasını yapacak eş veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çallıkışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çallıkışma sizin, ustalıkletmenizin ve bundan ahir çallıkışmalarınızın temelini atacak olan “logo dizayn çallıkışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğustalıktirilmiş ve düzenlenmiş hali veya marka ciğerin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çallıkışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş vadiı ile faaliyette kâin şirketler ciğerin henüz çok tercih edilebilir. Nazar boncuğu bir sektörde etkinlik gösteren ustalıkletmelerin ekseri logoları kolü özümleme fiyat. Ancak yekten ziyade kol ile uğraşılıyorsa tüm sektörleri logoda benzemek imkansızdır.
Logo ne ustalıke yarar?
İşletmeler ciğerin logo veya logotype eğer olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres eğer olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz çağ aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile birlikte gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, beli aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Skolastik halini düşünmeye çallıkışın. Markaların logoları olmadan bihakkın marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple ustalıkletmenize kurumsal bir tasar hazırlayarak yolunuza akva adımlarla devam edebilmek yerine “logo dizayn” çallıkışması ile saksılayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabil bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) rapor fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca bazı kişilerin bir zahirte tanılamanmasını sağlayan ustalıkaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayırt edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalın, zahmetsiz anlaşılır, çizgiırlanması zahmetsiz, olanaklı başüstüneğunca azca skorda renkten oluşorospuıdır. Her çyeksan baskı ve anlaşma tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok önemsiz ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok mefret ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Başka şirket ya da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa saik vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan ya da esinlenen logolar o ürün ya da firmaya mefret zarar verir.
Logo düşüncemcıyı bileğil ürün ya da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun düşüncemcısı Paul Rand’e gereğince logoyu üreten düşüncemcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun ya da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen ya da tasarlanan font şirketin gönülğine akla yatkın olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini kesinlikle tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun dizayn aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin üstıdizi lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü çağ birlikte rahatılda sözıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün ya da şirket ciğerin logo tasarlanacağı çağ o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı olgun sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı çağ simgenin taşıyacağı anlam bakımında bu olgun çok önemlidir.